4 dagen voor vertrek.. - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Marlies Hermans - WaarBenJij.nu 4 dagen voor vertrek.. - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Marlies Hermans - WaarBenJij.nu

4 dagen voor vertrek..

Blijf op de hoogte en volg Marlies

29 Januari 2014 | Nederland, Heemskerk

Het komt nu wel heel dichtbij! Superveel zin maar ook best wel zenuwachtig.. Ach, als ik maar eenmaal onderweg ben. 3 informatie-/kennismakingsdagen gehad en volgens mij hebben we een leuke groep mensen.

Gek idee, vier maanden geleden heb ik besloten om dit te gaan doen, en aan de ene kant is de tijd heel snel gegaan, maar aan de andere kant lijkt het ook alweer een eeuwigheid geleden dat ik op internet zat te speuren naar de mogelijkheden. En diezelfde eeuwigheid (4 maanden) ga ik nu weg uit Nederland, weg van huis, hond, werk, vrienden en familie. Wow...

Afgelopen zondag hebben we de auto alvast ingeladen met de meeste spullen. O.a. koffers, tenten, slaapspullen, stoelen, kookstel, boodschappen en gereedschappen. Het past net! Gelukkig rijdt de auto nu wel weer goed, was wel even spannend nadat we 3 weken geleden flinke autopech hadden en de auto weg getakeld moest worden door de ANWB.

Mijn reisgenoten zijn René en Erik, met hen deel ik de auto drie weken lang. We rijden in een groep van vier auto's. En bij de grotere grensovergangen en bij de boottocht naar Marokko komen we met de totale groep samen. (ca. 20 auto's)

De laatste voorbereidingen, morgenavond nog een borrel met vrienden en dan zondag... dan echt...

  • 30 Januari 2014 - 14:09

    Sandra:

    Geweldig Marlies, wat ontzettend dapper, echt iets voor jou. Goede reis en geniet! X San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 9983

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 30 Mei 2014

Roadtrip to the Gambia!

Landen bezocht: